Електронні звернення
Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»
Вимоги до звернення, у тому числі електронного, визначені статтею 5 Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні необхідно обов'язково зазначити повні реквізити заявника (прізвище, ім'я, по батькові, поштову адресу (поштовий індекс, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира), контактні телефони, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, чітко і зрозуміло викласти зміст порушеного питання.
Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.
Відповідь на звернення може надаватись електронною поштою.
Звернення, надіслане наприкінці робочого дня або у позаробочий час, буде прийнято до розгляду у наступний після його надходження робочий день.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» звернення, які надходять з ресурсів: mail.ru, rambler.ru, yandex.ru, yandex.ua, тощо не розглядаються. У зв’язку з цим рекомендуємо надсилати листи з інших поштових доменів (серверів).